Impresii rămase de la Future of Media

Acum două zile a fost Future of Media, eveniment ce l-am îndrăgit încă de la primii speakeri.
A fost o atmosferă plăcută, dar și locul potrivit în care am putut interacționa cu speakerii, dar și cu bloggeri, unii dintre aceștia până atunci știindu-i doar din online.

În următoarele rânduri, vă voi povesti cum a fost.

În prima sesiune, am auzit lucruri despre media și canalele de comunicare. Și anume că, publicitatea singura nu susține media.

De la Claudiu Șerban, Owner, CLS Media, am auzit că oamenii nu urmăresc în principiu mai mult de 5 posturi TV, la fel cum urmărim un număr limitat de branduri. Tot acesta, ne-a mai zis că investiția în online ar trebui să fie combinată cu cea din TV.
De asemenea video content-ul este important în online.

Raluca Iacob, Head of Strategy, Publicis România ne-a explicat cum brandurile mari, în ziua de azi, trăiesc în confort, iar cele mici se axează doar pe un canal, spre exemplu în digital. Tot aceasta, ne mai spune că în viitor ar trebui să se facă mai multe proiecte de publishing, iar piața de e-commerce să se dezvolte apărând și la noi un site de tipul Amazon.
Tinerii de 14-15 ani în momentul de față doar 10% sunt pe TV, iar restul în online.

Anca Nuță, VicePresident, Identity & Communication Director, UniCredit Bank ne-a spus că platformele aplicațiilor pe telefonul mobil, au devenit optimizate, încât poți să nu mai ai nevoie de un desktop neapărat.

De la Orlando Nicoară, antreprenor online, am auzit că, în zona mobile, consumul crește, principalul motiv fiind datorat de Facebook, care poate da 70% din traficul de pe un site. Iar, în Top Consum, din 5 aplicații, 4 aparțin Facebookului (Instagram, WhatsApp, Messenger, Skype). De asemenea, Facebook-ul devine un content și schimbă platforma de distribuție.

În a doua sesiune, Camelia Pintilie, expertă în Video Blogging, ne-a prezentat un clip, în care ne-a arătat ce să nu faci pentru a avea bariere între tine și viitorii privitori ai vlogului.

Dan Șendroiu, Strategy Director, Graffiti BBDO, ne-a spus că în timpurile de astăzi, avem un singur conținut pe toate ecranele de device-uri. De asemenea, ne-a explicat care este rolul TV-ului, computerului și al mobilului.
Tv- ul, are rolul jokerului, îl folosim pentru entertainement, dar este pasiv. În schimb, computerul, are rolul înțeleptului, îl folosești pentru informație, fiind un dispozitiv activ.
Și acum vă așteptați să aflați rolul pe care îl are telefonul mobil. Cu aceasta, ai o relație intimă, apărând chiar și gelozia, deoarece, cand te trezești dimineața, mai intâi pui mâna pe telefon, iar apoi pe partener/ă.
Pe vremuri , să deschizi frigiderul cuiva, era lucrul cel mai urât pe care îl puteai face, astăzi, aceelași lucru se intâmplă dacă deschizi telefonul persoanei de langă tine.

Dan Vîrtopeanu, General Manager, Breeze Mobile, ne-a arătat cum anumite branduri, prin campaniile lor și aplicații, pot combina mai multe medii. Trendul anului 2016 fiind dat de prezența mobilă și cel al aplicațiilor.

În a treia sesiune, Lucian Mîndruță , ne-a zis despre instinctul de „a sări la gâtul știrii”. Dacă nu ai scris în primele 10-15 minute, ai pierdut cursa.

Matei Dima, Video Blogger, ne-a povestit cum și- a început el această activitate. Și anume, testând canalul pe care să prindă mai bine, dar și subiectele clipurilor. Tot acesta, ne-a spus că secretul este să fii cât mai bine informat, conectat, să știi să profiți de moment, de evenimente și să reacționezi cât mai rapid. Toate acestea, fiind însoțite de un stil cât mai autentic și natural.

George Zafiu, Program Director, Europa FM, ne-a transmis ideea că, radioul a devenit o matematică. Îți alegi ce posturi asculți și știi care este postul care ar difuza melodiile tale preferate.

George Buhnici, realizator TV& Co-Fondator, Cavaleria.ro a vorbit despre media ca un hobby, spunându-ne cum a transformat testele auto, într-o „locomotivă de trafic”. Acesta fiind pasionat să interacționeze cu canalele multi-media și să implice cât mai mult realitatea virtuală în clipurile sale.

Trasată în linii mari, aceasta a fost ediția Future of Media 2015. Eveniment, la care am participat pentru prima dată ca blogger acreditat ce mi-a adus noi cunoștințe, dorința de a afla următoarele trenduri din media și ale platformelor de comunicare.

În încheiere, vă spun că aștept cu entuziasm, împreună cu bloggeri pe care i-am cunoscut, următoarea ediție Future of Media.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s