Haideți să îl ajutăm pe Marius în proiectul muzical „Alchimie”

 

 

Marius, are nevoie de noi, toți cei care vrem să îl ajutăm.

În scurt timp, lansează cel de-al doilea album, Alchimie. Și ce-i drept știm cu toții, că muzica nu se face așa de ușor și nu poate ajunge, chiar și la tine, fără un ajutor. De aceea, el a apelat la metoda crowdfunding. Iar dacă simți nevoia să îl ajuți și tu, o poți face aici.

În acest mod, îți poți aduce contribuția la viitorul său album. Pentru că, după cum trebuie să știi, și din ce ai mai auzit, să scoți un album și să lucrezi cu o întreagă echipă pentru acesta, în final te va costa ceva.

Recunosc, nu de mult am ascultat melodiile lui Marius. Dar sincer am rămas plăcut surprinsă de cum cântă. Marius Matache, e unul dintre artiștii care merită ajutat, pentru că el chiar are talent.

Trebuie să promovăm adevăratele valori ale muzicii românești. Și să-i facem să fie recunoscuți peste tot pe cei care sunt meniți să ne încânte și să ne aducă bucurie datorită muzicii, versurilor și mesajelor pe care aceștia ni le transmit și cu care empatizăm.

Mai jos, vă las o melodie de a lui care mie îmi place.

 

De când mă știu, îmi place instrumentalul de chitară, deci nu are cum să nu îmi placă genul melodiilor lui. De asemenea, influențele folk, mă încântă în muzica pe care o aud.

Vă invit pe toți cei care vreți să ajutați, să contribuiți la minunea pe care o putem realiza pentru Marius, dar chiar și pentru noi. Vom putea da viață noilor melodii și vom simți implicarea noastră în albumul pe care îl vom auzi în curând.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

