Consider că secretul frumuseții româncelor, este în mare parte nativ

Trăind în România, când vine vorba de frumusețe, o găsim la orice pas. Dumnezeu ne-a dat o țara frumoasă, dar și cu femei pe măsură. Tot ce ar trebui să faci de acum înainte, ar consta în observarea și aprecierea acestora.

Dar care ar fi secretul frumuseții femeilor românce? Mereu în spatele lucrurilor frumoase, se află secrete pe care vrei să le descoperi sau să le pui în aplicare (asta în cazul în care nu ești deja româncă).

Aș vrea să vorbim despre secretul frumuseții româncelor. Sincer, eu consider că nu există doar un secret. Frumusețea izvorăște din mai multe lucruri. Și, chiar și pentru noi, româncele, par să existe secrete nedetectabile încă.

Consider că frumusețea ar veni în special din trăsăturile româncelor, iar apoi am putea discuta despre restul de secrete care înnobilează strălucirea acestora.

Vă spun că nici nu știu cu ce să încep mai înainte prin a descrie ce presupun secretele frumuseții româncelor.

O femeie nu este frumoasă doar dacă are un chip drăguț, un păr nemaipomenit, sau un corp de fotomodel. Contează cum arată și sufletul acesteia. Ce exprimă din interior. Ce sentimente îți trezește când o vezi.

E sigur că femeia înseamnă, pe langă tot ce v-am spus pană acum, farmec.

Mai jos, vă las câteva din secretele pe care eu le consider că le întâlnim la românce.

Femeia iubită, va fi automat și fericită. Și spuneți voi, ați văzut vreodată o femeie fericită care sa nu fie frumoasă?

De multe ori, frumusețea nu vine la pachet cu make-up-ul. Acesta, te ajută să îți scoți în evidență niște trăsături.

Frumusețea, vine din simplitate. Pe aceasta o găsești pe chipul unei femei dimineața, imediat cum se trezește.

Frumusețea, înseamnă unicitate, feminitate și iubire de sine.

Pentru unele femei moderne, frumusețea ar putea să fie văzută ca inexistentă dacă nu ar avea foarte mulți bani. Pentru acestea, frumusețea, ajunge să fie o fiță care include bani mulți și valoare. Eu consider că frumusețea nu vine din materialism.

Frumusețea nu vine cu ajutorul prețului pe care îl plătești pentru un produs. De asemenea, nu mai includ  discuția despre operații estetice.

O româncă frumoasă o consider pe bunica mea. Ea, a trăit într-o vreme în care nu existau prea multe creme, rujuri, fonduri de ten, farduri sau creioane dermatografe. Dar, cu toate acestea, ea a reușit să îl cucerească cu frumusețea ei, pe bunicul meu. Cum? Folosind doar un simplu ruj și crema preparată de ea care îi făcea tenul frumos. De aceea, consider că o femeie este frumoasă dacă are un ten curat, luminos și îngrijit. Regret că pe vremea bunicii mele nu exista Gerovital Plant. Cu siguranță ar fi apelat la această cremă pentru că ar fi ajutat-o în orice sezon. De ce? Pentru că produsele Farmec nu conțin parabeni sau conservanți.

Am tras cu ochiul pe site-ul Farmec, și îmi place acest șampon, dar și multe alte produse pentru ten și îngrijire corporală.

Iubesc acest brand încă din adoleșcență și sunt bucuroasă de fiecare dată când apare o nouă gamă de produse.

In final, vreau să menționez că acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

 

 

 

 

Lasă un comentariu